שאלות ותשובות שיכולות לעזור לכם.ן להחליט

את הקידום האורגני בעזרת קורס 'השיטה' אפשר ליישם על כל פלטפורמה. על wordpress וגם על wix.

בוויקס אין 100% מהשדות בהם אנו מכניסים ביטויי מפתח. למשל אי אפשר להכניס מילות מפתח ב_____ בתמונות.

את 'השיטה' אפשר ליישם על פלטפורמות ושפות בניית אתר נוספות כמו ג'ווה, דודה, שופיפי, איביי, אמזון, אטסי, עלי אקספרס. בחלק מהפלטפורמות חסרים שדות מסוימים בהם אנו שמים ביטויי מפתח. כדי לקדם בהצלחה בפלטפורמות אלו צריך לעשות יותר מעשרה דפים כדי לתת לקידום כוח מספיק.

אם אתה רוצה אתר זה מתאים לך. ואפשר לעשות אתר חדש גם בחצי שעה ובחינם, רק לשלם על דומיין (כתובת www) ואחסון (המקום בו מאוחסנים קבצי האתר).

בעל עסק שרוצה להחזיק מושכות בידיים לומד לעשות קידום אתר בשיטת עשה בעצמך.

רוצה שמישהו יעשה בשבילך? זה השירות השני שלנו. קידום אורגני, תעשו לי.

תגלה את סודות הקידום. תדע איך המקדמים המקצועיים גורמים לדפים שלהם להופיע באתרים הראשונים.

איך לגרום לגוגל לשים לב לאתר שלך ולקדם אותו למקומות הראשונים. ככה לקוחות יגיעו אליך בחינם מגוגל.

קורס 'השיטה'

לא.

כתוב עשרה תכנים לאתר שלך, תעשה את זה נכון: בחר ביטויי מפתח בצורה נכונה, תכנן את התכנים, כתוב אותם והעלה אותם לאתר בצורה נכונה.

קידום נכון של עשרה תכנים מביא לאתר שלך 500-1,500 כניסות רלוונטיות כל חודש מגוגל.

ומהרגע שגולשים מתחילים להיכנס ומנועי החיפוש מזהים שהגולשים נשארים הרבה זמן בדף וקוראים את התוכן, עוברים לדפים נוספים, משתפים אותו עם חברים ברשתות חברתיות הקידום אפילו יכול להתחזק. אם אתה רוצה, בשלב הזה כתוב עוד תכנים כדי להגדיל את כמות הפניות.

כל מי שיודע לכתוב מייל או לפרסם פוסט בפייסבוק יכול לעשות את הקורס.
בנוסף, לרשותך תמיכה טכנית של צוות של קליקיט לתמיכה טכנית בלי הגבלה.

ממליצה על שעתיים בשבוע, כדי לכתוב עשרה דפים בצורה נכונה.

אחרי שיש עשרה דפים הם ממגנטים לאתר שלך 500-1,500 כניסות רלווניות מגוגל כל חודש. אם תרצה תוכל להפסיק לכתוב תוכן. אלא אם תרצה להגדיל את הכניסות לאתר עוד יותר ואז תקבע את הקצב המתאים לך. וכתוב פעם בחודש, פעם בשבוע, פעם בחודשיים או פעם בשבועיים.

קורס 'השיטה' מראה איך לקדם אתר בהשקעה של 15 דקות ביום בלבד.

כשכותבים לפי השיטה של הקורס, צריך לענות על שאלות שיש במילות המפתח. באוטנטיות, בשירותיות וכנות כמו שאתה מדבר עם לקוחות כאשר הם שואלים אותך שאלה.

כל האנשים שעשו את הקורס, גם כאלה שלא היה להם ניסיון כתיבה- הצליחו לכתוב טוב וחלק אף מצוין כמו לדוגמא מיכל שסיפרה לי שבעלה, לו היא נשואה 30 שנה הפתיע במחמאה 'לא ידעתי שאת יודעת לכתוב'. השיטה מוציאה מהאנשים את התכנים הנכונים ביותר עבור הגולשים.

תקבל בקורס גם מדריך עם 51 רעיונות לכתיבה.

סטודנטים שעושים את הקורס 'מחלקת עסקים VIP' מקבלים ליווי מלא מהמתרגלים של הקורס, שבודקים להם את התכנים, עוזרים לדייק או להרחיב איפה שצריך- אפילו שהקורס רשמית כולל רק עזרה עם הטמעה של 'השיטה' כדי לכתוב נכון עבור הקידום האורגני.

קורס קידום אתרים מתאים למי שיש לו אתר ואין ממנו לקוחות ולא עושה כסף מהאתר.

מתאים לכל מי שרוצה שהעסק יגדל בצורה יציבה ועקבית.

בלי לשווק כל הזמן.

למי שרוצה להשיג את התוצאה 500-1,500 כניסות רלוונטיות לאתר בחודש, אבל לא רוצה לעשות את העבודה בעצמו. רוצה שמישהו יעשה את העבודה עבורו, שיראיינו אותו ויכינו עבורו אתר מקודם.

מחקר ביטויי מפתח מעמיק ומקיף זהו סוד הקידום האורגני, שמגלה מה מחפש הגולש לקנות או לקרוא.

מחקר ביטויי מפתח מעמיק ומקיף זהו סוד הקידום האורגני, שמגלה מה מחפש הגולש לקנות או לקרוא.

בעזרת שימוש בביטויי מפתח עם תחרות נמוכה.

קידום של אתר כולל בתוכו קידום של הבלוג שיש בתוכו. בנוסף יש באתר דפים נוספים אותם אפשר לקדם: דפי קטגוריה, מוצרים, סיפורי לקוחות, דף שאלות ותשובות.

את כל הדפים האלו אפשר לקדם בגוגל בהצלחה.

חשוב: לבחור עבור כל דף ביטויי מפתח ייחודיות. שלא יהיו שני דפים שמקדמים את אותו הביטוי. לכן חשוב מראש לתכנן איזה מילות מפתח יקודמו באיזה דף.

בהחלט! כי חלק מהקידום לא יקדם אותך חלק מהדרך. יישום של חלק מהקידום, יכול להביא אותך שאתה עומד במקום עם קידום האתר שלך.

יישום של כל הכללים, נותן את התוצאה הרצויה: 500-1,500 כניסות רלוונטיות לאתר בזכות 10 דפים בלבד שכתובים לפי השיטה. כאשר אתה מיישם את כל הכללים הדף אותו אתה מקדם הוא חזק ולכן מתקדם בגוגל. לכן אתה צריך ללמוד את כל הכללים.

כן! הנה כמה דברים שלקוחות אמרו:

יורם מדן- קסם המגע: "מאז שהתחלנו לכתוב כמות האנשים שבאים לסדנאות עלתה ב- 300% מקידום אורגני בגוגל, בלי להשקיע בפרסום ממומן.

ואני במקומות גבוהים בעמוד הראשון בגוגל מול פורטלים גדולים חזקים עם צוותים גדולים ותקציבים גדולים ממני ושעוסקים באותו תחום"

מירבי ענבר – מטפלת זוגית ומשפחתית: "הקורונה עברה לידי. תודה למרין עזרה לי לבנות תשתית מניבה. הצלחתי להכפיל את ההכנסות פי 4. מספרים שלא חלמתי עליהם, היו לקוחות שחיכו לי, כי היומן היה מלא"

יש 3 שיטות לקידום בגוגל. אנו לומדים את השיטה של קידום האתר בעזרת כתיבת תוכן.

השיטה השנייה היא קידום בעזרת יצירת רשת של אתרים שיש בהם לינק אל האתר שלך. ויש שיטה נוספת שמשפרת את הקידום והיא שיפור חווית הגלישה באתר.

קידום אורגני נקרא באנגלית SEO והפירוש של ראשי התיבות הוא 'אופטימיזציה למנועי חיפוש'. שלושת השיטות האלו מייצרות מצב שהאתר אופטימלי עבור מנועי החיפוש. וזו הסיבה שמנועי החיפוש מרימים את האתר למקומות גבוהים.

זה פרסום בדף הראשון במנועי חיפוש (כמו גוגל) בחינם.

באתר יש 3 חלקים:

  1. דומיין- זוהי כתובת אתר (חשוב לחדש אותה כל שנה).
  2. אחסון- הוא המקום בו נמצאים הקבצים עליהם יש את כל המידע והעיצוב של האתר. חשוב לחדש גם את האחסון כל שנה או חודש, תלוי בסוג המנוי שלך. חברת האחסון נותנת בדרך כלל גם שירותים חשובים נוספים כמו: גיבוי האתר.
  3. עיצוב- החלק השלישי הוא איך שהאתר ניראה עבור הגולשים, העיצוב שלו. כדי לעשות עיצוב נהוג לשכור שירות של מעצב אתרים. יש בעלי אתרים שבונים ומעצבים את האתר שלהם בעצמם.

האתר לא חייב להיות מעוצב כדי לקדם אותו בגוגל, לכן לא חובה לעשות עיצוב ולתחזק את העיצוב. בקורס אתה מקבל מדריך איך לעצב 'מאמר חכם' שמניע גולשים ללקוחות משלמים.

עבור שאלות טכניות, כדאי לך להיות בקשר עם מתכנת, שיהיה זמין לך לעזרה עם התקנת תוספים או הקמת פיצ'רים מיוחדים שאתה רוצה.

בארץ הפייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב מאד פעילים והרבה אנשים משתמשים ברשתות האלו. לכן ממליצה לך ליצור לעצמך נוכחות בהם.

אבל, כאשר הלקוח הפוטנציאלי שלך לא בפייסבוק, הוא בגוגל. והגוגל הוא מנוע בו הישראלים מחפשים המון. גם אם יש לך עסק בינלאומי חשוב להיות קודם כל בגוגל.

למה? כי הקידום האורגני נותן יציבות לעסק שלך. כשתעשה קידם לאתר יתחילו כל חודש להגיע אליך לקוחות פוטנציאליים חמים. כל חודש. זה מאפשר ליצור הכנסה קבועה, שאתה יכול לסמוך עליה.

לא צריך לכתוב תוכן כל הזמן.

צריך לעשות את כמות הדפים שמתאימה לעסק שלך והאתר מתחיל עבוד עבורך.

ספוילר

כדי שיהפוך לנכס מניב. אם יש לך אתר ואין ממנו לקוחות.. אם יש לך אתר ואתה לא עושה כסף מהאתר.. אז הלקוחות שלך מגיעים אל המתחרים שלך.